inge coz för mig ..


Hade funderat lite på att åka till coz med linnea,linnea,linda men jag har typ inga pengar och jag har inga kläder jag kan ha på mig så jag blir ju hemma ikväll istället =/
spenderar väll kvällen framför datorn eller något riktigt ''skojigt''
vi har ju vårat snygga smeknamn för oss L4 det är vi alla som börjar på L och det är alltid vi som festar tillsammans och nu är dom utan mig, käns konstigt men jag får skylla mig själv som inte kunde palla mig ner till stan och köpa kläder och tigga lite pengar ifrån mami ..

Kommentarer
Postat av: sthlmBEAT girlzz [E L I D A]

snygg blogg tjejen! är coz en klubb?

2009-01-23 @ 22:57:47
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0