SOLAT SOLARIUM

Idag så testade jag för första gången att sola solarium men hanna och linnea och det var ju kul ;)
Solade inte så värst länge, bara 10min för jag visste inte om jag skulle bli brun eller röd men jag vart brun för på sommaren så brukar jag alltid bli sådär tråkigt röd istället, så nästa gång ska jag sola lite längre men lite brun vart jag idag iallafall och det är jag glad över för jag vill inte gå och vara likblek hela vintern hahah!
sen drog vi till american take away och köpte en pizza att dela på, det var ju som vanligt väldigt gott men nu får jag sluta äta massa skräpmat hela tiden, nästan hela helgen har jag levt på skräpmat och nu pizza =|

Kommentarer
Postat av: HANNAMÄRTA

vi tar solarium på onsdag igen! =)

2009-01-19 @ 21:28:17
URL: http://martah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0