DAMRÅTTAN FÖRVANDLADES NYSS TILL ETT RENT RUM

Idag, jadu vad har jag gjort i dag?
Skulle igentligen ha haft friluftsdag, men becca som jag skulle ha varit med kunde inte komma så jag vart hemma idag istället, hähä jag klagar inte.
Så nu har jag tvingats storstäda rummet för på fredag tar bror studenten och släkten kommer så måste allting tydligen vara så pedant och snyggt i huset..

Var på stan igår och köpte studentpresent till bror, sen så köpte jag ett par extremt snygga pilot glasögon!
synd att jag inte hade någon ork att ta kort med kameran och lägga upp idag, annars så hade ni fått sett fyndet.
80kr betalade jag, på andra affärer hade jag fått betala kanske .. 200kr?

aja, bay!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0