HON KALLAR DET SVACKA, JAG KALLAR DET ORKAR INTE BRY MIG



Någon som kan se att det är en ballong som jag har målat på bilden?
Imorgon så blir det falukalaset med becca och säkert några fler.
Skulle igentligen gå med jerry,larsson och linda med jerry har tappat rösten och linda är sjuk så det skulle nog inte ha blivit så mycket drag i det hela, haha
det får blir dom på lördag skulle jag tro ..

jag är tydligen i en svacka enligt min lärare för jag är så ofokuserad i skolan, har bara g i allting när jag igentligen har satsat på vg i massor ..
det är flera som inte ens försöker i skolan och kan få vg, varför kan inte jag vara en sånt läshuvud då? (som mamma kallar det)

Kommentarer
Postat av: Carrooo

Linnea jag känner samma sak! - G i allt -.- Och alla andra har VG eller nåt MVG. Men själv sitter man med ett G fasst man vill ha ett högre betyg. Så drygt att känna sig sämst jämmt. Jag har aldrig lusst att plugga.

kram

2009-06-09 @ 07:44:18
URL: http://carolinewaallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0