INFÖR DET SISTA


hittade en bild på poolen till hotellet, tror jag?
åååhhh längtar <3

Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag lägger mig.
Ska ju till Turkiet imorgon så detta blir sista inlägget på en vecka nu. Kommer ta bilder så får ni massa snygga bilder sen nästa torsdag skulle jag tro.

Känner mig stressad, imorgon ska vi åka till örebro kl 11:00 och på den tiden innan vi åker ska jag dusha,kolla igenom det sista på packningen,göra mig iordning, fixa en upphångningsgrejj till kaninens vattenflaska(vet inte vart jag ska få den ifrån), ja jag vet inte hur jag ska hinna, jag måste gå upp typ 7 eller något för bara dusha och fixa mig och det tar ju kanske 2timmar?
jag är ganska seg av mig på morgonen heh ..

Hade bra i sverige allihopa, se till att ha kanonväder när jag kommer hem igen! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0