ANSIKTSMASK RECEPT

Vi fick hem en kamera idag på posten, den har bara 7,1 megapixlar så den är inte toppbra men lite iallafall så nu har jag testfotat lite, vi fick den gratis för vi hade gått med nått abonnemang tror jag. kul med gratisgrejjer ju! :D

Min ansiktsmask har tagit slut och jag är i stortbehov utan en nu så jag hittade ett recept på hemmagjord ansiktsmask, vet inte om den funkar men jag ska göra en och testa iallafall ;)
jag kan ge er receptet också..

1 äggvita
10-12 droppar citronsaft
- rör om tills det har blivit ett skum
- stryk ett tunt lager över ansiktet
- låt torka i några minuter och tvätta av med ljummet vatten
- smörj in med återfuktande creme för masken är uttorkande

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0