BILDEN ÄR SÅ SANN SOM DEN SER UT ;)



GRRR
hahaha! ja jag kanske tycker att kim i andra avenyn är AS snygg! ;D hittade ett gammalt kort på oss två tsm ;) hih

ni ska se mitt snygga linne jag håller på med på slöjden, det är helt vitt och sen vid urringningen så har jag sytt på ett färgglatt färgat band med färgerna illrosa,ljusblå,illgrön! jättesnyggt :D
jerry som är as snabb gjorde ett par jätte snygga rasta byxor, helsvarta med rastaränder på sidorna =)

nej nu så ska jag kolla på anda halvan av andravenyn avsnittet!

Kommentarer
Postat av: Linnea "jerry"

Jag diggar ditt linne :O as snyggt, gillar färgerna ! :) <3

2009-03-10 @ 21:55:27
URL: http://snigaln.blogg.se/
Postat av: hanna-syster

jag kanske gjorde den i photoshop för att (om du hade läst mitt inlägg också, som du nu tydligen inte hade gjort.. så skulle du ha sett det) min dator som jag ändrade min design på inte har photoshop! och den enda ändrings programmet vi har på denhär hightech datorn är paint. så jag hade inte så stort val. :P

2009-03-10 @ 22:13:22
URL: http://frson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0