wanna be docka,

bror skulle ha skjutsa mig ochhanna till lager idag men sen började det snöa och han har precis fått körkortet så han kunde inte köra i snön ända till sågmyra så jag får hitta på något annat idag,
jag känner mig ju inte alls bekväm i nya hårfärgen så jag funderar på att sticka till vivo och bara köpa någon annan hårfärg.. det sliter ju enormt på mitt redan utslitna hår att färga igen men jag kan ju inte gå runt och se ut som någon docka i håret!

aja, om jag inte gör något idag med hårfärgen så får jag hoppas att jag hittar någon snygg mössa till imorgon när det är skola iaf ;)


Kommentarer
Postat av: jerkis

ey inte färga :D. Jag måste få se de i skolan :).På bilden är de ju snyggt ju :)



Pussis<3

2009-03-08 @ 16:49:02
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0