AKADEMISKA SJUKHUSET !

dagen började med att åka hemmifrån kl 6 på morgonen,
2timmarsfärd till uppsala och då så skulle jag få veta tiden till min operation (trodde jag) men jag ska kanske inte opereras utan får nog en korsett som jag ska ha på min 23timmar om dygnet, VARMT PÅ SOMMAREN!! :o
aja jag få leva med det i kanske 3-4år eller någonting ..

sen så gick jag och mamma ner på stan i uppsala och jag hittade en snygg tröja på bikbok som jag köpte(kan nog ladda upp en bild sen på den), sen käkade vi på max, fettos ;)

sen blev det en massa röntgen men nu så är jag äntligen hemma igen och har träningsvärk som vanligt efter jag har rört på mig så mycket .. hmmm litenklen kanske, jag får typ alltid träningsvärk tycker jag haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0