DETTA HÄNDER INTE!

Idag var jag hos ortopeden och skulle kolla hur det skulle bli med min rygg som är sne ...
Jag fick veta att jag måste troligen opereras och detta kommer ske snart och då måste jag först spendera 10 dagar på sjukhuset i uppsala och sen får jag åka hem och vara ytterligare 4 veckor hemma och vila upp mig. Alltså ingen skola på en hel månad, visst någon vecka skulle vara skönt men inte en hel månad! jag kommer sakna kompisarna såååå <3
Jag är livrädd inför operationen för jag har alltid sett på filmer när dom opererar och detta händer inte mig tänker man då men nu händer det mig också! :'(

Från och med idag har jag börjat träna upp mina benmuskler så jag ska orka gå mycket snabbare efter operationen och bli frisk snabbare, hoppas att detta kommer hjälpa mig nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kmr gå bar frää :)

Jag kmr och jälsar på dej i uppsala, i promise! :)

<3<3

2009-02-25 @ 15:25:38
Postat av: jerry

Det kmr gå bra frää :)

Jag kmr och hälsar på dej i uppsala, i promise! :)

<3<3

2009-02-25 @ 15:26:45
URL: http://snigln.blogg.se/
Postat av: rebecca

jag kommer och underhåller dig på dagarna sötnos! (: <3<3

2009-02-26 @ 14:57:02
URL: http://rebeccamarklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0