INGEN NIANS BAL?!

GLASES

Jag fattar inte hur dom ska få oss elever att gilla skolan mer efter allt dom gör!
dom säger att skolan måste dra in pengar men INTE SÅHÄR säger vi då!
dom ska ta bort nians bal!
vi får inte göra något som kostar pengar på våra friluftsadagar, inte åka någonstans för då kostar bussen
inte samla ihop pengar för man får bara samla ihop till en viss summa varja år genom familjerna,
nu så kommer det säkert bli massa vandringar runt hosjön, en halvdagsvandring på typ en mil som vi ska gå typ varje friluftsdag skulle jag tro att det blir!
ftattar inte hur dom tänker?! jag vet inte vilka ''dom'' är så jag ska inte skylle på någon i onödag nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0