SJUKHUS, IGEN!


här fick ni en fin liten gubbe med också på köpet ;)

Nu har jag precis kommit hem ifrån ett kvartsamtal i skolan, det var som vanligt..
förut idag så var jag på magnetröntgen och det var as drygt, fick först vänta en timme i väntrummet bara för att dom hade kommit ''lite'' efter i schemat.. mmh liiite efter?..
ja sen så fick jag komma in i röntgensalen och då fick jag ta på mig en fin liten vacker rock och sen lägga mig på ett bord som sen skulle skjussas in i själva apparaten som röntgar kroppen, och den där apparaten lät as mycket, typ som om någon borrade i asfalt med en sån där borr, och ibland så lät den som någon mobilsignal som hade hakat upp sig så jag fick ha på mig hörselskydd, så i ca45 min så fick jag ligga där inne med dom där hörselskydden och fick inte lyfta ett litet finger ens för jag skulle vara totalt stilla!
Ja nu så är det där över iallafall! sköööönt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0